لطفا قبل از اقدام به خرید ، جهت استعلام قیمت قطعی و موجودی تماس حاصل فرمایید :

۸۸۷۵۸۵۹۷ | ۸۸۷۵۸۶۹۹ | ۸۸۷۳۹۰۰۰

سبد خريد 0 سبد خريد 0
0 کالا

گرمايش كفي سوپرپايپ چيست؟


تاریخ خبر : ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ --- کد خبر ۴۷۳

گرمايش كفي سوپرپايپ چيست؟
 

سيستم گرمايش كفي سوپرپايپ با چرخش آب گرم از ميان شبكه‌اي از لوله‌هاي تلفيقي پنج‌لايه‌ي سوپرپايپ كه در كف نصب گرديده‌اند، به آرامي حرارت را در تمامي سطح به صورت يكنواخت توزيع مي‌كند.

در سيستم گرمايش كفي سوپرپايپ آب با گرم با دماي متوسط 40 الي 45 درجه‌ي سانتيگراد از طريق موتورخانه، پكيج، و يا پانل‌هاي خورشيدي تأمين، و از طريق كلكتورها توزيع و در سيستم گردش مي‌كند، كه نسبت به سيستم‌هاي متداول 30 تا 35 درجه كمتر است، و حداكثر دماي كف 29 درجه‌ي سانتيگراد است.

در ‌اين سيستم بيش از60 در صد انرژي به صورت تابشي به محيط انتقال پيدا مي‌كند، و به جاي گرم كردن هوا، اجسام و افراد گرم مي‌شوند.

سيستم گرمايش كفي سوپرپايپ، بسته به شرايط فني ساختمان تا 50 درصد مي‌تواند صرفه‌جويي در مصرف انرژي ايجاد كند. با توجه به اينكه انرژي، منبع تمام‌شدني است و استفاده‌ي بهينه‌ي آن يك ضرورت فرهنگي، اجتماعي و ملي است، و همچنين با توجه به اينكه به زودي هزينه‌ي انرژي افزايش يافته، و سهم قابل توجهي از سبد هزينه‌ي زندگي را به خود اختصاص خواهد داد، بنابراين 50 درصد صرفه‌جويي در مصرف انرژي ميزان قابل ملاحظه‌اي است.

 

خرید لوله و اتصالات سوپرپایپ

 


 

تگها : سوپرپايپ , گرمايش كف , خرید لوله و اتصالات سوپرپایپ , لوله و اتصالات سوپرپایپ , اتصالات سوپرپایپ , خرید لوله سوپرپایپ
ارسال نظر
نظرات تایید شده: 0 نظرات تایید نشده: 0
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی
طراحی سایت با مهریاسان
window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){ dataLayer.push(arguments); } gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-99835259-2');