لطفا قبل از اقدام به خرید ، جهت استعلام قیمت قطعی و موجودی تماس حاصل فرمایید :

۸۸۷۵۸۵۹۷ | ۸۸۷۵۸۶۹۹ | ۸۸۷۳۹۰۰۰

سبد خريد 0 سبد خريد 0
0 کالا

نکات استفاده از چسب پودری کاشی


تاریخ خبر : ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ --- کد خبر ۴۶۲

چسب کاشی پودری استاندارد ، چسبی تک جزئی و بر پایه سیمان و پلیمر است . قدرت چسبندگی بالا و سهولت در اجرا ، امکان چسبندگی به سطوح سیمانی ، بتنی ، گچی ، فلزی و حتی کاشی های لعاب دار را به مقدار زیادی بالا می برد . این محصول جهت نصب روی دیوار و کف ساختمان طراحی شده است و به دلیل چسبندگی بالا و سرعت خشک شدن مناسب ، امکان نصب روی دیوار از بالا به پایین و حتی نصب روی سقف را نیز دارد .

خواص                                               

  • قابل استفاده در محیط های داخلی و خارجی ساختمان
  • کاربرد آسان
  • قابل استفاده روی سطوح دارای سیستم گرمایشی از کف
  • مناسب جهت اجرای پوشش های سنگی ظریف در داخل سازه ها
  • مقاوم در برابر تنش های ساختمان
  • قابل اجرا بر روی سطوح قدیمی

آماده سازی سطوح                              

سطح باید خشک و یا تا حدی کمی مرطوب باشد . رطوبت زیاد در حین اجرا می تواند باعث سستی در کاشی ها یا سایر قطعات اتصالی شود . سطوح مورد نظر باید مستحکم بوده و عاری از هر گونه آلودگی و گرد و غبار باشند . سطوح مورد نظر باید ابتدا آماده سازی شوند برای مثال سطوح بتنی و یا آجری باید ابتدا صاف و همگن گردند .

نحوه ی مصرف                                   

چسب کاشی استاندارد را با مقدار مناسب آب سرد و تمیز مخلوط کرده و با میکسر بزنید تا زمانی که هیچ توده و یا کلوخی در آن مشاهده نشود . سپس به مدت پنج دقیقه ، آن را رها کرده و دوباره بهم زده ، بعد از طی این سیکل چسب آماده اعمال بر روی سطح مورد نظر بوسیله ماله استاندارد دندانه دار است . بعد از اجرای چسب از یک ماله دندانه دار جهت ایجاد خطوط موازی بر روی ملات اعمالی استفاده می شود تا حداکثر راندمان در چسبندگی ایجاد گردد . ملات اضافی را می توان بلافاصله بعد از اجرا با آب تمیز نمود و یا در صورت خشک شدن اضافات با عملیات مکانیکی آن ها را جدا کرد . این چسب باید در دمای 5 تا 40 درجه سانتی گراد اجرا شود تا حداکثر چسبندگی ایجاد گردد . هر یک متر مربع توسط 3 تا 4 کیلوگرم از ملات این چسب پوشش دهی است .

نکات مهم                                          

توجه کنید که سطوح تا حدی با چسب پوشانده شوند که سطح مورد نظر را ظرف مدت 20 دقیقه بتوان کاشی کاری نمود . پس از اجرا ، کاشی ها با فشار کمی روی سطح چسبانده می شوند . مواد ساختمانی با وزن کم مانند صفحه های گچی یا دیگر صفحه ها را می توان با روش نصب نقطه ای بر روی سطوح عمودی نصب کرد . برای این منظور هر صفحه با یک نوار با حداقل عرض 5 سانتی متر و ضخامت 3 میلیمتر به سطح زیرین چسبانده می شوند .

خرید چسب کاشی استاندارد

تگها : چسب کاشی , چسب پودری کاشی , چسب پودری , خرید چسب , خرید چسب کاشی , چسب تک جزئی
ارسال نظر
نظرات تایید شده: 0 نظرات تایید نشده: 0
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی
طراحی سایت با مهریاسان
window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){ dataLayer.push(arguments); } gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-99835259-2');