لطفا قبل از اقدام به خرید ، جهت استعلام قیمت قطعی و موجودی تماس حاصل فرمایید :

۸۸۷۵۸۵۹۷ | ۸۸۷۵۸۶۹۹ | ۸۸۷۳۹۰۰۰

سبد خريد 0 سبد خريد 0
0 کالا

مزیت استفاده از لوله و اتصالات 5 لایه


تاریخ خبر : ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ --- کد خبر ۵۱۷

لوله و اتصالات 5 لایه

لوله های 5 لایه دارای 5 لایه فلز و پلیمر می باشند که این 5 لایه باعث شده است که هم استحکام و هم انعطاف بالایی برای لوله های 5 لایه داشته باشیم. لوله های 5 لایه برای مصارف از جمله آبرسانی داخل ساختمان ها و همچنین برای پروژه های سیستم گرمایش از کف مورد استفاده قرار می گیرند.

کاربرد لوله و اتصالات 5 لایه :

• در سیستم بهداشتی آب سرد و گرم نیز استفاده می شود.
• در سیستم تهویه کاربرد دارند.
• در سیستم گرمایشی و گرمایش از کف مورد استفاده قرار می گیرد.
• در صنایع پزشکی مانند، انتقال گاز های پزشکی استفاده می شود.


مقاومت بالا در برابر حرارت

لوله های 5 لایه دارای حد تحمل دمایی 90 درجه سانتی گراد می باشند و می توان از این لوله ها برای سیستم های گرمایش از کف با درجه حرارت بالا نیز استفاده کرد.

نصب آسان لوله های پنج لایه

نصب لوله های PEX / AL / PEX به انرژی کمتری نیاز دارد و با استفاده از این لوله ها دیگر نیازی به فعالیت هایی مانند لحیم کاری و استفاده از چسب نیست. هنگام استفاده از لوله های پنج لایه ، کار با انواع دیگر لوله ها ممکن است خوشایند نباشد. اتصالات پنج لایه نیز با استفاده از ابزارهایی مانند گیره و آچارهای قابل تنظیم ، تجهیزات را به راحتی به یکدیگر متصل می کنند.

مقاومت در برابر افت فشار و دما

افت فشار همواره از مهمترین دغدغه های انتقال آب آشامیدنی در ساختمان ها می باشد . زیرا در سایزهای کوچک مانند سایزهای 16 میلی متر و 20 میلیمتر همواره افت فشار می تواند دردسرساز باشد. لوله های پنج لایه داراری افت فشار کمتری می باشد زیرا به علت صیقلی بودن سطح داخلی لوله همواره افت فشار کمتری نسبت به لوله های تک لایه می باشد.

مقاومت در برابر نفوذ اکسیژن

نفوذ اکسیژن به داخل لوله ها باعث تغییر رنگ آب مصرفی می شود و به همین دلیل می بایست از لوله هایی استفاده نمود اجازه عبور اکسیژن را ندهد زیرا در مصارفی که قرار می باشد آب آشامیدنی را انتقال دهیم باید از لوله هایی استفاده شود که سلامت آب را حفظ کند و از این رو استفاده از لوله های 5 لایه را پیشنهاد می دهیم.

شکل پذیری

شکل پذیری لوله و اتصالات پنج لایه به علت استفاده از یک لایه آلومینیوم بهتر می باشد که یک مزیت در شکل دادن به لوله و اتصالات پلیمری می باشد.

ضریب انبساط طولی کم

هنگامی که درجه حرارت آب بالا رود می تواند بروی طول لوله اثر بگذارد و اگر ضریب حرارت لوله بالا باشد می تواند باعث تغییر طول لوله شود و همچنین باعث ایجاد تنش در لوله شود .
از این رو لوله های 5 لایه دارای ضریب حرارتی پایین می باشند و در هنگام تغییر دمای محسوس ، تغییر طول زیادی را برای لوله نخواهیم داشت .
دارای مقاومت حرارتی مداوم می باشد.

عمر طولانی لوله های پنج لایه

ویژگی های منحصربه فرد پلی اتیلن مشبک باعث می شود لوله های پنج لایه جایگزینی مناسب برای لوله های فلزی و ترموپلاستیک بخصوص در کاربردهای با عمر زیاد باشند. عمر لوله های پنج لایه مشبک PEX/AL/PEX به 50 سال می رسد.


مزایای اصلی استفاده از لوله و اتصالات پنج لایه :

مزیت استفاده از لوله و اتصالات 5 لایه

مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی ، پوسیدگی و جلوگیری از انباشتگی رسوب
قابلیت تحمل فشار بالا را دارد
دارای ضریب انبساط طولی ناچیز ، در حد لوله های فلزی
عدم نفوذ اکسیژن و اشعه ماورا بنفش
افت فشار آن کم است
به راحتی خم میشود و شکل میگیرد
در نصب توکار مطمئن و در روکار زیباست
مقاوم در برابر اسید و باز
مقاومت بالا در مقابل نشست های ساختمان و زلزله
عمر طولانی ( استفاده از 10 بار فشار و 95C بیش از 50 سال )
سرعت بالای نصب
کاملا بهداشتی


جهت خرید لوله و اتصالات پنج لایه با شماره 02188758699تماس حاصل فرمایید. همچنین برای مشاهده لیست قیمت و کاتالوگ به لینک های زیر مراجعه فرمایید :

خرید لوله و اتصالات سوپرپایپ

خرید لوله و اتصالات نیوپایپ

ارسال نظر
نظرات تایید شده: 0 نظرات تایید نشده: 0
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی
طراحی سایت با مهریاسان
window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){ dataLayer.push(arguments); } gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-99835259-2');