لطفا قبل از اقدام به خرید ، جهت استعلام قیمت قطعی و موجودی تماس حاصل فرمایید :

۸۸۷۵۸۵۹۷ | ۸۸۷۵۸۶۹۹ | ۸۸۷۳۹۰۰۰

سبد خريد 0 سبد خريد 0
0 کالا

سوپر پایپ چيست ؟


تاریخ خبر : ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ --- کد خبر ۴۶۰

نمایندگی سوپرپایپ - خرید سوپرپایپ - خرید لوله و اتصالات سوپرپایپ

سوپر پایپ 

كيفيت تاسيسات ساختمان، به‌خصوص لوله‌كشي آن، نقش قابل توجهي در افزايش طول عمر و ماندگاري بنا دارد. سيستم لوله‌كشي سوپرپايپ، انتخاب جامعه‌‌ي مهندسي كشور، و سرمايه‌گذاري مطمئني براي اعتبار ساختمان و آسودگي بيشتر براي ساكنان آن در طول سال‌هاي متمادي است.
لوله و اتصالات مطمئن، ارايه‌ي كامل‌ترين خدمات مهندسي و از همه مهم‌تر پشتوانه‌ي شركتي معتبر - با بالاترين افتخارات جهاني در زمينه‌ي كيفيت - باعث شده است كه سوپرپايپ در مهم‌ترين پروژه‌هاي كشور و همينطور در ده‌ها هزار پروژه‌ي بزرگ و كوچك ديگر به‌كار گرفته شود.
سوپرپايپ در حال حاضر راه‌حل‌هايي را در زمينه‌هاي زير ارايه مي‌كند:
لوله‌كشي آب سرد و گرم بهداشتي (مبحث 16 مقررات ملي ساختمان)
لوله‌كشي سيستم‌هاي گرمايشي و سرمايشي (مبحث 14 مقررات ملي ساختمان)
سيستم گرمايش كفي
انشعابات آب شهري
تاسيسات صنعتي بخصوص لوله‌كشي هواي فشرده
تاسيسات بيمارستاني از جمله براي دستگاه دياليز

محصولات مطمئن، خدمات متمایز و از همه مهمتر دیدگاه مهندسی، موجب شده است که سوپرپایپ مورد اعتماد جامعه مهندسی  کشور قرار گرفته وسابقه ارزشمندی از میلیون ها متر لوله نصب شده در هزاران پروژه کوچک و بزرگ را به ارمغان آورد. دانش فنی، تکنولوژی، ماشین آلات، مواد اولیه، تجهیزات کنترل کیفیت را از شرکت یوپنر آلمان که خود مخترع لوله های تلفیقی و سیستم گرمایش کفی؛ و در حال حاضر رهبر بازار صنعت تاسیسات اروپا می باشد؛ و هر تغییر و بهبودی که در خط تولید آلمان ایجاد می شود، همزمان در خط تولید  در ایران اعمال می گردد.
خطوط تولید،  تحت لیسانس یوپنر آلمان طراحی و تولید می گردد. 
لوله ای مطمئن، ایمن، راحت، سریع ...
و تنها لوله ای که ارزش ساختمان را بالا می برد.
سوپرپایپ  +2
•    راه حل امروز برای مشکل فردا
خوردگی و رسوب گیری لوله های فلزی هر سال میلیاردها تومان خسارت وارد می کند و ضمن کاهش طول عمر ساختمان، باعث دردسرها و هزینه های بسیار می شود.
دردسر لوله های پلیمری نیز که تحمل دما و فشار بالا را ندارند و ضریب انبساط طولی شان زیاد است. کمتر از لوله های فلزی نیست.
نقطه پایان دردسرها
تلفیق فلز و پلیمر در سوپرپایپ پاسخ نهایی تکنولوژی برای ساخت لوله های بادوام و مطمئن است.
سوپرپایپ یعنی لوله ای با تلفیق پنج لایه از فلز و پلیمر، به طوری که مزایای لوله های فلزی و پلیمری را همزمان داراست. بدون اینکه هیچ یک از معایب آن دو را داشته باشد.
سوپرپایپ آخرین دستاورد تکنولوژی است که برای تمام تاسیسات ساختمان قابل استفاده است. طول عمر بیش از صد سال در 10 بار فشار همراه با 95 درجه سانتی گراد حرارت، یک سیستم لوله کشی کارآمد و بدون نیاز به نگهداری و تعمیرات را تضمین می کند.
ساختار لوله های سوپرپایپ
لایه های فلز و پلیمر طی فرآیند دقیق توسط دو لایه چسب مخصوص با هم تلفیق می شوند. کیفیت ممتاز سوپرپایپ ناشی از نحوه تلفیق شدن و چسبندگی این لایه ها است. برآیند ویژگی های پنج لایه سوپرپایپ همراه با به کارگیری تکنیک های خاص، آن را به لوله ای یکپارچه با خصوصیات استثنایی و ممتاز تبدیل می کند.
مطمئن، ایمن، راحت، سریع ...
•    مقاوم در برابر خوردگی، زنگ زدگی، رسوب گرفتگی و اغلب مواد شیمیایی
•    تحمل میزان فشار مداوم تا 10 بار، و مقاوم در برابر دما تا 95 درجه سانتیگراد
•    مقاوم در برابر نفوذ اکسیژن
•    ضریب انبساط طولی کم، تقریبا معادل لوله های مسی
•    ضریب انتقال حرارت ایده آل
•    افت فشار کم
•    شکل پذیر، سبک، زیبا
•    سهولت و سرعت نصب به میزان 10 برابر بیشتر از لوله کشی معمولی
•    ضایعات مصرف نزدیک به صفر
و تنها لوله ای که ارزش ساختمان شما را بالا می برد.
چرا سوپرپایپ؟
خدمات متمایز ...
•    برای دریافت خدمات فنی – مهندسی، مشاوره و نظارت به گروه پشتیبانی فنی ما تکیه کنید.
گروه پشتیبانی فنی سوپرپایپ متشکل از مهندسین با تجربه و مسلط  آماده مشاوره، نظارت و محاسبات مورد نظر برای طراحی سیستم شما هستند. تا همه ی اطلاعات مود نیاز برای انتخاب صحیح فراهم باشد.
شبکه مجریان مجاز سوپرپایپ، آموزش های کافی را برای انجام کار به صورت حرفه ای دیده اند و از تجربه کافی در این زمینه برخوردارند.
هم اکنون که سوپرپایپ 2 را معرفی می کنیم مهندسین ما به راه حل بهتر فردا می اندیشند.
کد رنگ – آخرین ابتکار
خلاقیت ساده، نو آوری بزرگ
کاهش خطاهای انسانی، یکی از مهمترین دستاوردهای سوپرپایپ+2 بود. در سوپرپایپ+2، استفاده از کد رنگ احتمال خطای انسانی را باز هم کاهش می دهد و نصب را باز هم راحت تر می کند.
اختصاص کد رنگ برای هر سایز لوله یکی از ویژگی های اصلی سوپرپایپ+2 است. به این معنی که برای هر سایز، رنگ خاصی در نظر گرفته شده است. این کد رنگ در روی نوار لوله، حلقه اتصال و همچنین بر روی فک پرس تکرار می شود و مزایای زیر را دارد:
راحت تر است... کد رنگ برای هر سایز لوله
مجری با دیدن رنگ حلقه به سادگی سایز آن را تشخیص می دهد و احتمال استفاده از اتصال اشتباه (مثلا سه راهی 16*20*20 به جای 16*16*20) به حداقل می رسد.
•فک پرس مناسب هر حلقه به راحتی قابل تشخیص است و احتمال استفاده از فک نامناسب به دلیل فراموشی تعویض آن تقریبا به صفر می رسد.
اتصالات مختلف حتی وقتی با هم مخلوط شده اند به راحتی قابل شناسایی هستند. سهولت تشخیص اتصال، به معنی سهولت در استفاده در کارگاه و در انبار   است
اتصال پرس نشده با کنترل چشمی به وضوح قابل تشخیص است.
در اتصالات سوپرپایپ+2، تکیه گاه رنگی فک پرس به گونه ای طراحی شده که هنگام پرس کردن از اتصال جدا می شود. بدین ترتیب:
•    تشخیص اینکه یک سر اتصال پرس شده یا نه، با کنترل چشمی و حتی از فاصله چند متری هم به راحتی ممکن است. این ویژگی جدید در کنار تکنولوژی ایمنی تست فشار اطمینان از ایمنی سیستم را افزایش می دهد.
•    جدا شدن تکیه گاه فک، هنگام پرس، باعث وضوح بیشتر نشانگر جا رفتن لوله هم می شود، با سوپرپایپ+2 کنترل صحت اجرا از همیشه راحت تر است.
•    در ضمن، پس از جدا شدن حلقه، سطح اتصال هموار شده، عایق کای ساده تر می شود.
سوپرپایپ از استانداردهای تولید در آلمان تبعیت می کند، با توجه به اینکه امروزه در آلمان، استانداردهای این صنعت، قلع جایگزین نیکل شده است، در سوپرپایپ+2 نیز از آبکاری قلع برای آلیاژ برنج استفاده شده است.
•    در تولید سوپرپایپ+2 از یک پلیمر بسیار پیشرفته استفاده شده است. این پلیمر نسل جدید پلیمرهایی است که منحصرا برای تولید لوله طراحی شده اند.
•    ضریب اطمینان از کیفیت لوله، با مجهزتر کردن آزمایشگاه کنترل کیفی به تجهیزات روز دنیا باز هم افزایش یافته است.
•    سایر مواد اولیه تولید لوله از جمله چسب و مواد افزودنی باز هم مرغوب تر شده است.
RTS چیست؟
RTS به معنی Reliable Test Safety یا ایمنی تست فشار است.
گاهی ممکن است یک اتصال در مسیر اجرا به دلیل خطای انسانی پرس نشود. در سیستم لوله کشی سوپرپایپ+2، هنگام تست فشار، آب از محل این اتصال چکه می کند، و مجری فرصت دارت تا اتصال پرس نشده را پرس کرده، و از بروز نقص احتمالی در عملکرد آتی سیستم جلوگیری نماید.
به این ترتیب، در سیستم لوله کشی سوپرپایپ+2 دو نشانه کاملا بارز برای کنترل صحت پرس شدن اتصال به لوله، که متضمن آب بندی و ایمنی سیستم است وجود دارد:
•جدا شدن حلقه رنگی از بدنه اتصال
•چکه نکردن آب از محل حلقه اتصال، با حداقل فشار
در سوپرپایپ+2 با سیستم ایمنی فشار و کد رنگ، هیچ دلیلی دیگر برای نشت سیستم وجود ندارد، مگر آنکه لوله یا اتصالات مصرفی سوپرپایپ نباشد.
•اتصال سوپرپایپ+2 به صورت یکپارچه به لوله، پرس می شود و آب بندی سیستم را به صورت کامل تر تامین می کند.
•در سوپرپایپ+2 جنس حلقه پرس از آلومینیوم است، تا عمل پرس بهتر و دقیق تر انجام شود.
وجود شیارهای روی حلقه آلومینیومی و همچنین حلقه تکیه گاه فک پرس در سوپرپایپ+2 موجب می شود که صحت و دقت پرس اتصال افزایش یابد.
کالیبر نکنید! (30 درصد سریع تر )

استفاده از تکنولوژی ایمنی تست فشار در سوپرپایپ 2+ باعث کاهش خطای انسانی می شود و ضریب ایمنی و اطمینان از عملکرد سیستم، همچنین راحتی و سرعت نصب را افزایش می دهد. با حذف کالیبراسیون از مراحل اجرا، نه تنها سرعت اجرا بیشتر می شود بلکه احتمال خطای انسانی که پیش از این به دلیل استفاده از ابزار نادرست و فرسوده یا کالیبر کردن غلط رخ می دهد باز هم کاهش می یابد.

تگها : سوپر پایپ , خرید سوپرپایپ , سوپرپایپ چیست , فروش سوپرپایپ
ارسال نظر
نظرات تایید شده: 0 نظرات تایید نشده: 0
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی
طراحی سایت با مهریاسان
window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){ dataLayer.push(arguments); } gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-99835259-2');