لطفا قبل از اقدام به خرید ، جهت استعلام قیمت قطعی و موجودی تماس حاصل فرمایید :

۸۸۷۵۸۵۹۷ | ۸۸۷۵۸۶۹۹ | ۸۸۷۳۹۰۰۰

سبد خريد 0 سبد خريد 0
0 کالا

کاربرد انواع چسب کاشی برای انواع سنگ و کاشی و کاربرد های متفاوت آن:


تاریخ خبر : ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ --- کد خبر ۴۹۳

1-چه نوع چسب کاشی رابرای استفاده انتخاب کنیم:
انواع مختلفی از چسب کاشی وجود دارد که می توانید آن را استفاده کنید. شما می توانید thinset، mastic یا نوع خاصی از چسب استفاده کنید که برای سنگ مرمر و سنگ طبیعی طراحی شده است. اگر کاشی منظم، مانند سرامیک یا پرسلن بر روی کف نصب کنید، از Thinset استفاده کنید. اگر کاشی بر روی دیوار نصب می کنید، بتونه معمولا ترجیح داده، اما می توانید از تینستر نیز استفاده کنید. اگر شما با سنگ مرمر یا سنگ طبیعی کار می کنید، از چسب مخصوص طراحی شده استفاده کنید.
2-مخلوط کردن چسب:
Mastic و برخی از Thinset در ظرف آماده می شوند با این حال، در بسیاری از موارد، چسب نباید پیش مخلوط شود. آن را در یک کیسه بزرگ در فرم پودر که شما در سطل مخلوط آمده است. برای انجام این کار، پودر را به یک سطل ریخته و آب را با توجه به دستورالعمل سازنده اضافه کنید. مقدار مناسب آب اضافه کنید و آن را برای انطباق مناسب ترکیب کنید. ساده ترین راه برای مخلوط کردن چسب، استفاده از یک مته با پیوست لبه تیز است. این کار همانند یک میکسر کار خواهد کرد.
3-اعمال چسب:
هنگامی که چسب را مخلوط کرده اید، می توانید آن را اعمال کنید. به سرعت کار کنید تا خشک نشود چسب را مستقیما به کف با یک ماله بمالید. هنگامی که شما در مناطق کوچک کار می کنید، چسب را به پشت کاشی اعمال کنید.

 

تگها : شیمی ساختمان , کاربرد چسب کاشی , سنگ طبیعی , انواع چسب کاشی
ارسال نظر
نظرات تایید شده: 0 نظرات تایید نشده: 0
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی
طراحی سایت با مهریاسان
window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){ dataLayer.push(arguments); } gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-99835259-2');