لطفا قبل از اقدام به خرید ، جهت استعلام قیمت قطعی و موجودی تماس حاصل فرمایید :

۸۸۷۵۸۵۹۷ | ۸۸۷۵۸۶۹۹ | ۸۸۷۳۹۰۰۰

سبد خريد 0 سبد خريد 0
0 کالا

چگونه از چسب آکواریوم به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم؟


تاریخ خبر : ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ --- کد خبر ۴۸۹

چگونه از چسب آکواریوم به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم؟

 

چسب های درزگیر سیلیکونی یا آن طور که اکثر مردم  آن را  چسب آکواریوم می نامند در پر کردن  شکاف های سرویس های بهداشتی،آینه ها،وان حمام ، سینک ظرف شویی و کاشی ها بسیار کارا هستند علاوه بر ضد آب کردن این شکاف ها و درزگیر ها به آن ظاهر زیبایی می دهد، استفاده از چسب سیلیکون درزگیر می تواند یک کار سخت ،کثیف و چسبناک  باشد که در صورت اجرای غلط حتی وظیفه ی اصلی خود که آب بندی هست را هم به درستی انجام نمی دهد .

پس بنابراین برای استفاده صحیح از چسب های آکواریوم به وسایل زیر نیاز داریم:

  • تفنگ چسب یا به اختصار silicone gun
  • یک کاتریج چسب درزگیر سیلیکونی استاندارد
  • یک تیغ یا چاقوی تیز​
  • کاردک

برای استفاده از چسب آکواریوم نیاز به انجام مراحلی به صورت پیشفرض می باشد:

1-قبل از شروع، شما باید بازمانده چسب های سیلیکون  یا دیگر درزگیر های موجود را حذف کنید. این را می توان به راحتی با یک چاقو یا تیغ محکم  انجام داد.این منطقه از اهمیت زیادی برخوردار است این ناحیه نباید خاکی روغنی یا گریسی باشد هرگونه آلودگی محیطی می تواند کیفیت  اجرای این  چسب درزگیر را کم کند.

2-برای هرچه  تمیز تر شدن محل اجرا   می توان با چسب نواری  عرض اطراف  شکاف را مشخص کرد این کار به هرچه تمیز تر اجرا شدن  و ظاهر زیبای کار کمک خواهد کرد..

 

حال با استفاده از یک چاقو یا کاتر، نوک لوله را با یک زاویه 45 درجه برش بگیرید و مطمئن شوید که سوراخ به اندازه ی کافی کوچک است که بتوانید کنترل کامل را انجام دهید.سپس کاتریج سیلیکون را به دستگاه چسب(تفنگ یا پمپ چسب) نصب کنید .

 اعمال اولیه چسب سیلیکون (آکواریوم).

نکته مهم:دستگاه چسب سیلیکون شما باید در زاویه 45 درجه فقط بالای سطح نگه داشته شود تا بتوانید جریان چسب را کنترل کنید.پمپ چسب را در یک جریان مداوم در امتداد منطقه مورد نیاز حرکت دهید و از توقف تا رسیدن به انتهای آن جلوگیری کنید.پس از رسیدن به پایان کار، به ارامی  دست از کار بکشید و پمپ چسب را  ار محل شکاف دور کنید.

وسپس 

به سادگی با یک  وسیله  ساده مانند کاردک ، چوب بستنی  یا حتی انگشت خود می توانید در  امتداد شکاف چسب سیلیکون را یکسان و زیبا اعمال کنید. تا یک پیوند صاف بین شکاف و دیواره ایجاد شود.

نکته مهم:برای کاهش اصطکاک و انجام فرایند ساده تر، کاردک یا انگشت خود را به مخلوطی از آب گرم وصابون شستشو دهید.

و در آخر 

پوششی که در اطراف محل  شکاف زدیم را  باید سریع برداریم  امکان حل شده این نوار با مواد باقی مانده از چسب درزگیر هست.

اکنون بعد از  هشت ساعت مکان موردنظر آببندی شده است.

 

برای خرید چسب سیلیکونی یا آکواریومی با شماره  88739000 - 021تماس حاصل فرمایید.

 

 

تگها : چسب آکواریوم , چسب های مصرفی , چگونه از چسب آکواریوم به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم؟ , چسب سیلیکونی , نحوه استفاده از چسب سیلیکونی , قیمت چسب آکواریوم , چسب آکواریوم شفاف , چسب آکواریوم مشکی , چسب آکواریوم سفید
ارسال نظر
نظرات تایید شده: 0 نظرات تایید نشده: 2
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی
طراحی سایت با مهریاسان
window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){ dataLayer.push(arguments); } gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-99835259-2');