لطفا قبل از اقدام به خرید ، جهت استعلام قیمت قطعی و موجودی تماس حاصل فرمایید :

۸۸۷۵۸۵۹۷ | ۸۸۷۵۸۶۹۹ | ۸۸۷۳۹۰۰۰

سبد خريد 0 سبد خريد 0
0 کالا

ویژگی های لوله و اتصالات پلی پروپیلن یزد پلیمر


تاریخ خبر : ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ --- کد خبر ۴۸۷

ویژگی های لوله و اتصالات پلی پروپیلن یزد پلیمر

 

 

طراحی اتصالات:

به طور قطع یکی از مهمترین پارامتر های تعیین کننده در کیفیت اتصالات پلی پروپیلن طراحی اتصالات می باشد، به همین جهت مهندسان شرکت با بررسی نقاط قوت و ضعف نمونه اتصالات شرکت های معتبر داخلی و خارجی و بهره گیری از مشاوره مهندسان مکانیک مجرب طراحی خاص و منحصر به فردی را به جهت مقاومت و کیفیت بالاتر برگزیدند،

 

  • قرار گرفتن کمربندی از جنس خود مواد روی کلیه اتصالات که باعث استحکام بیشتر اتصالات پس از انجام فیوژن و جوش به لوله به ویژه در فشار و حرارت بالا می شود و در نتیجه برای پایداری و مقاومت سیستم لوله کشی بسیار حائز اهمیت می باشد.

  • استفاده از شمش برنج خالص با بهترین کیفیت در اتصالات برنجی، در حالیکه بسیاری از شرکت ها از فرج به جای شمش استفاده می نمایند که دارای کیفیت و درخشندگی و قیمت بسیار پایننتری می باشد و معمولا از آبکاری کروم جهت جلای بیشتر استفاده می نمایند.

 

  • تعبیه دو ستاره شش پر نا متقارن روی کلیه برنج های اتصالات جهت جلوگیری از چرخش برنج داخل مواد پلیمر در هنگام محکم نمودن اتصالات .

 

  • تعبیه دو رینگ روی برنج و یک رینگ داخل برنج جهت دستیابی به آب بندی حداکثری .

 

  • کونیک بودن دنده های برنج که نیاز به نوار تفلون را بسیار کاهش می دهد .

 

مواد اولیه مرغوب:

 

بدون شک قابلیت ها و ویژگی های چشم گیر لوله های پلی پروپیلن به علت ساختار ملکولی ویژه ای است که مواد اولیه آن دارا می باشند، به همین جهت کیفیت مواد اولیه نقش به سزایی در کیفیت تولیدات شرکت خواهد داشت، از آنجاییکه تامین کنندگان داخلی و خارجی بسیاری در زمینه تولید مواد اولیه پلی پروپیلن فعالیت دارند شرکت یزد پلیمر سعی نموده همواره از معتبر ترین تامین کنندگان، مواد اولیه با بهترین کیفیت را تهیه نماید.

 

 

فرایند تولید و کنترل کیفی:

در واحد تولید، شرکت یزد پلیمر  با بهره گیری از مهندسان مجرب و دانش آموخته و ماشین آلات به روز و پیشرفته بستری مناسب جهت تولید لوله هایی با بهترین کیفیت فراهم آورد. علاوه بر این با توجه به نقش بسیار مهم اپراتور های خط تولید، این شرکت با برگزاری دوره های آموزشی منظم فنی و  مدیریتی سعی در به روز نگه داشتن پرسنل تولید نموده است. در کنار این ویژگی ها، استفاده از مواد اولیه مرغوب باعث گردیده لوله های تولید یزد پلیمر دارای درجه بندی 5 (Grade 5) می باشد که قابلیت استفاده جهت انتقال آب داغ و سیستم شوفاژ و پکیج را نیز دارا می باشد.

اهمیت کیفیت محصولات مدیران شرکت را بر آن داشت تا از بدو تاسیس نسبت به راه اندازی آزمایشگاه مجهز اکرودیته همکار اداره استاندارد اقدام نمایند، لذا با تهیه تجهیزات و دستگاه های پیشرفته و به کار گیری نیرو های مجرب و دانش آموخته یکی از معتبر ترین آزمایشگاه های تست و کنترل کیفیت را راه اندازی نموده است که علاوه بر نظارت کامل و دائمی به کلیه مراحل تولید به بسیاری از همکاران در سطح شهر یزد نیز سرویس دهی می نماید.

 

 شایان ذکر است محصولات پلی پروپیلن شرکت یزد پلیمر دارای گواهینامه استاندارد ملی ایران و همچنین گواهینامه فنی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی می باشد.

 

 

 

بسته بندی و حمل و نقل:

شرکت یزد پلیمر با در نظر گرفتن موارد مربوط به راحتی حمل و نقل و انبار داری، حفظ سلامت لوله و اتصالات و شکیل بودن، بسته بندی تولیدات خود را انجام می دهد.

یکی از مراحل مهم که در کیفیت لوله و اتصالات نقش بسزایی نیز دارد مربوط به نحوه حمل و نقل، بارگیری و تخلیه بار لوله و اتصالات می باشد، چرا که تنش های ایجاد شده در اثر ضربه هایی که ممکن است در امر بارگیری و تخلیه بار به لوله و اتصالات وارد شود مطمئنا اثرات خود را در دراز مدت بروز خواهد داد، به همین جهت پرسنل کنترل کیفیت شرکت یزد پلیمر به طور دقیق به تمام مراحل بارگیری محصولات شرکت نظارت کامل داشته تا از سلامت کلیه محصولات اطمینان حاصل نمایند، بدیهی است کلیه نمایندگان و مشتریان شرکت باید حساسیت ویژه ای نسبت به تخلیه بار داشته باشند تا از اثرات ضربات سوء ناشی از تخلیه بار تا حد زیادی کاسته شود.

 

بیمه محصولات:

با توجه به اهتمامی که شرکت یزد پلیمر در امر کیفیت محصولات و رضایتمندی مشتریان دارد، مدیران شرکت یزد پلیمر با همکاری شرکت بیمه ایران مبادرت به بیمه کلیه محصولات پلی پروپیلن خود نموده است و لذا کلیه پروژه هایی که از لوله و اتصالات شرکت یزد پلیمر در سیستم لوله کشی استفاده نموده اند در صورتیکه دچار خسارت ناشی از عیب لوله ها شوند، کلیه هزینه های مربوط به لوله و اتصالات و همچنین خسارت های ناشی از آن توسط شرکت تقبل خواهد شد.

 

روش اتصال لوله و اتصالات پلی پروپیلن شرکت یزد پلیمر

  1. قبل از روشن کردن دستگاه جوش از تمیز بودن و عدم آلودگی ابزار ها اطمینان حاصل نمایید.
  2. قالب جوش مناسب بر اساس سایز مورد استفاده در طرفین صفحه نصب و با آچار مخصوص محکم نمایید.
  3. دستگاه را روشن و تا درجه حرارت مشخص 240 درجه سانتی گراد دستگاه گرم شده بصورت اتوماتیک خاموش و آماده جوش می باشد.
  4. لوله با زاویه صحیح توسط قیچی مخصوص برش داده شود
  5. توسط شابلن مخصوص عمق و محل جوش روی لوله علامت گذاری شود
  6. لوله تا محل علامت گذاری شده و بدون هیچ چرخشی در قالب قرار و هم زمان اتصال مورد نیاز در طرف دیگر قالب قرار دهید.
  7. بعد از گرم شدن طبق جدول لوله و اتصال همزمان از قالب خارج و بدون هیچ گونه چرخشی بهم اتصال داده شوند.
  8. پس از سپری شدن زمان خنک شدن، اتصال آماده بهره برداری می باشد.

 

        توجه: زمان گرم شدن از لحظه ای که لوله و اتصال در محل صحیح خود در قالب قرار می گیرند آغاز می شود. 

 

برای خرید لوله و اتصالات یزد پلیمر از لینک زیر اقدام نمایید :

خرید لوله و اتصالات یزد پلیمر


 

تگها : یزد پلیمر , خرید یزد پلیمر , خرید لوله و اتصالات یزد پلیمر , لوله و اتصالات پلی پروپیلن , نمایندگی یزد پلیمر
ارسال نظر
نظرات تایید شده: 0 نظرات تایید نشده: 0
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی
طراحی سایت با مهریاسان
window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){ dataLayer.push(arguments); } gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-99835259-2');