لطفا قبل از اقدام به خرید ، جهت استعلام قیمت قطعی و موجودی تماس حاصل فرمایید :

۸۸۷۵۸۵۹۷ | ۸۸۷۵۸۶۹۹ | ۸۸۷۳۹۰۰۰

سبد خريد 0 سبد خريد 0
0 کالا

نکات استفاده از چسب کاشى پودرى پرسلان


تاریخ خبر : ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ --- کد خبر ۴۶۵

چسب کاشی پودرى پرسلان چسبی تک جزئی بر پایه سیمان اصلاح شده با پلیمر مناسب براى انواع گرانیت، کاشى هاى پرسلانی، سنگ، سفال و آجر است. با توجه به قدرت چسبندگی بالا مى توان از آن براى نصب کاشی در اماکن پرتردد و سطوح داراى سیستم گرمایشی از کف استفاده کرد. همچنین جهت نصب بر روى دیوار و کف در فضاهاى داخلی و خارجی مناسب است.

مشخصات چسب پرسلان                               

  • انعطاف پذیر
  • مناسب جهت کاشی هاى گرانیتی و پرسلان
  • قابل استفاده در محیط داخل و خارج ساختمان
  • کاربرد آسان
  • مناسب براى سطوح گرم و مجهز به سیستم گرمایشی از کف
  • مناسب جهت چسباندن سنگ هاى ظریف در داخل ساختمان و سنگ هاى نما
  • زمان کارکرد بالا بعد از باز کردن بسته بندى

مشخصات چسب پرسلان                               

از این محصول به منظور چسباندن انواع سرامیک ها و جاى گذارى سنگ هاى ظریف و یا سنگ هاى معمولى در نماهاى خارجی و داخلی ساختمان به راحتی مى توان استفاده کر د. همچنین این محصول به منظور چسباندن سرامیک و سنگ به سطوح سیمانى، سطوح گچی، سطوح قیر اندودشده نیز مناسب مى باشد. از این محصول مى توان بر روى سطوح کاشی کارى شده قدیمی بدون نیاز به جدا سازى سطح قبلی استفاده کرد.

اماده سازی سطحی                                           

چسب پرسلان غفارى ، براى ایجاد سطوحى پایدار، منعطف و مقاوم به جمع شدگی هاى رایج به علت تنش سازه، بسیار مناسب مى باشد، قدرت چسبندگی بالا در حالتی ایجاد میگردد که سطوح انتخابى تمیز وعارى از مواد جداشونده باشد. به منظور ایجاد پوشش هایى با استحکام بالا، سطوحی که مقاومت کافی ندارند را از روى سطح خارج نمایید. فرو رفتگی هایی با عمق بالاى 5 میلی متر مى تواند توسط این محصول یک روز قبل از پوشش دهی اصلی ، تعمیر شود. براى سطوح بتنى سبک، سطوح گچى ماستیک خورده،پنل هاى ساندویچى ، سطوح ترکیبى الیاف و پلاستر و تمام سطوح با جذب آب بالا، بهتر است از یک پوشش اولیه (پرایمر آکریلیک غفارى) استفاده نمود. به منظور ایجاد خواص بهتر چسب، پوشش اولیه باید به مدت 4 ساعت روى سطح باقى بماند و بعد عملیات اصلى انجام گیرد. سنگهاى طبیعى و مصنوعى مورد مصرف در کف و ماستیک آسفالتى، احتیاجى به استفاده از پوشش اولیه(پرایمر ) ندارند و میتوان از پوشش نهایى دریک مرحله استفاده کرد. سطوح رنگ شده باید کاملاً خشک شده باشند (پوسته پوسته نباشند) و عارى ازخاك باشد. براى پوشش دهى سطوح قدیمى کاشى کارى شده، سطح ابتدا باید توسط پوشش اولیه (پرایمر آکریلیک) آغشته گردد و بعد ازآ ن باید پوشش نهایى ایجاد شود.

نحوه مصرف                                                

محصول پرسلان غفارى را ابتدا با آب تمیز و شفاف به خوبى مخلوط کنید، به نحوى که هیچ گونه کلوخ و ناهمگنى در مخلوط دیده نشود. مخلوط همگن را به مدت 5 دقیقه به حال خود رها کرده و سپس دوباره بهم بزنید. اگر لازم بود ، با دقت مقدار بیشترى آب را به مخلوط اضافه کنید تا به غلظت مورد نظر و شرایط مطلوب برسید. بعد ازاجراى چسب به روش استاندارد ، جهت فرم گیرى پوسته اولیه، 20 دقیقه زمان لازم است. به منظور اجراى چسب بر روى سطح انتخابى، استفاده از یک شانه استاندارد با دندانه هاى مناسب توصیه میگردد، بدین ترتیب بالاى 70 درصد از چسب روى سطح قرار گرفته و استحکام مورد نیاز تامین مى شود. چسب هاى باقى مانده در کناره ها مى توانند قبل از خشک شدن توسط آب شسته شوند، اگر اضافات چسب از روى سطح اجرا شده، قبل از سفت شدن. کامل، برداشته نشوند، باید از طریق نیروهاى مکانیکى کنده شوند. براى سطوحى که کامپوزیتى هستند یا در آنها از قطعات چوبى استفاده شده است (تحت تغییرات حرارتى هستند) مانند مواد مصرفى در بالکن و یا قطعات سیمانى که عمر کوتاهى از نصب آنها گذشته است( 3 ماه قدمت داشته باشند)، توصیه مى گردد که به همراه چسب پرسلان غفارى ، افزایش دهنده انعطاف با نام چسب بتن غفارى استفاده گردد ، بدین ترتیب می توان خواص انعطاف پذیرى بالاترى را دریافت نمود. از محصول پرسلان غفارى مى بایست در شرایط آب و هوایى خشک و دماى بین 5 تا 40 درجه سانتیگراد استفاده گردد.

نکات ایمنی                                                      

توجه داشته باشید که این چسب حاوى سیمان است و در هنگام مخلوط شدن با آب تولید یک محلول قلیایى مى کند. به همین منظور توصیه میگردد در هنگام استفاده از این محصول، از چشم و پوست خود محافظت کنید و اگر نواحى مذکور با این چسب آلوده شد آن را سریعا با مقدار زیاد آب تمییز شستشو دهید، در صورت تماس مستقیم با چشم سریعا به متخصص مراجعه کنید.

خرید چسب کاشی پودری پرسلان

تگها : چسب کاشی , چسب پودری , خرید چسب , پرسلان
ارسال نظر
نظرات تایید شده: 0 نظرات تایید نشده: 0
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی
طراحی سایت با مهریاسان
window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){ dataLayer.push(arguments); } gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-99835259-2');