لطفا قبل از اقدام به خرید ، جهت استعلام قیمت قطعی و موجودی تماس حاصل فرمایید :

۸۸۷۵۸۵۹۷ | ۸۸۷۵۸۶۹۹ | ۸۸۷۳۹۰۰۰

سبد خريد 0 سبد خريد 0
0 کالا

لوله سوپرپايپ ۲+


تاریخ خبر : ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ --- کد خبر ۴۷۹

لوله سوپرپايپ ۲+


 

لوله‌ي ۵ لایه سوپرپایپ +2 جدیدترین دستاورد سوپرپایپ در زمینه تولید لوله‌های پنج لایه است كه تا سایز ۳۲، با رنگ نخودی توسط سوپرپایپ و تحت لیسانس یوپونور آلمان تولید می‌گردد و در سایزهای 40 تا 110 نيز با رنگ سفید از آلمان وارد می‌شود.
علاوه بر كيفيت و دوام سوپرپايپ، تفاوت اساسی در طراحی و مواد اولیه به كار رفته در تولید این محصول، ارتقاي آن را در پی داشته است. این لوله كه برای تمام تاسیسات ساختمان قابل استفاده است با طول عمر بیش از ۱۰۰ سال یك سیستم لوله‌كشی كارآمد و بدون نیاز به نگهداری و تعمیرات را تضمین می‌كند. سوپرپايپ +۲، در ۱۰ بار فشار همراه با 95 درجه سانتی‌گراد حرارت بدون هيچ مشكلي قابل استفاده است.

لوله‌ي ۵ لایه‌ي سوپرپایپ +2 كه با استفاده از پلیمر بسیار پیشرفته PE-RT تيپ ۲ تولید می‌شود. پلیمر PE-RT نخستین پلیمری است كه اختصاصا برای تولید لوله طراحی و عرضه شده است. استفاده از این پلیمر در تولید لوله‌های تلفیقی پنج لایه سوپرپایپ +2مزایای زیر را به دنبال دارد:
- تحمل دما و فشار بيشتر در درازمدت
- انعطاف‌پذيري بيشتر هنگام خم و تسهیل نصب بخصوص در محیط‌‌ های‌ سرد به دلیل انعطاف‌پذیری بالای PE-RT به ویژه در دماهای پایین
- افت فشار كم‌تر و عدم رسوب گرفتگی به علت زبری بسیار كم سطح داخلی
- امكان استفاده از اتصالات با تكنولوژي RTS

علاوه بر مواد اوليه‌ي جديد، سوپرپايپ +۲ با رنگ نخودي و كد رنگ لوله متمايز مي‌شود.

كد رنگ
سايز لوله‌هاي سوپرپايپ +۲ با يك نوار طولي رنگي در طول لوله مشخص مي‌شود. رنگ نخودي براي سايز ۱۶، نارنجي براي سايز ۲۰، قهوه‌اي براي ۲۵ و سبز براي لوله‌ي ۳۲ نه‌تنها كنترل صحت انتخاب سايز را توسط ناظر تاسيسات ساده مي‌كند، بلكه با توجه به تكرار اين كد روي اتصالات سرعت لوله‌كشي را هم تا حد زيادي بالا مي‌برد.

 

خرید لوله و اتصالات سوپرپایپ


 

تگها : لوله سوپرپايپ ۲+ , لوله ۲+ , سوپرپايپ ۲+ , لوله سوپرپايپ
ارسال نظر
نظرات تایید شده: 0 نظرات تایید نشده: 0
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی
طراحی سایت با مهریاسان
window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){ dataLayer.push(arguments); } gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-99835259-2');