لطفا قبل از اقدام به خرید ، جهت استعلام قیمت قطعی و موجودی تماس حاصل فرمایید :

۸۸۷۵۸۵۹۷ | ۸۸۷۵۸۶۹۹ | ۸۸۷۳۹۰۰۰

سبد خريد 0 سبد خريد 0
0 کالا

سوپروالو سري T


تاریخ خبر : ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ --- کد خبر ۴۸۲

سوپروالو سري T


 

شير ورودي خانه‌ي شما كجاست؟
به ندرت اتفاق مي‌افتد كه شيرهاي ورودي قطع و وصل در جاي مناسبي نصب شده باشند. معمولا اين شيرها را داخل كمد، زير كابينت، زير اجاق گاز و ... پنهان مي‌كنند كه دسترسي به آن مشكل است و باز و بسته‌كردن آنها هم به راحتي ممكن نيست.
به علاوه، اكثر اين شيرها از كيفيت مطلوبي برخوردار نيستند. برخي از آنها نيز مانند شيرهاي گازي اصولا براي اين كار طراحي نشده‌‌اند. بنابراين مستهلك شدن سريع آنها باعث مي‌شود كه آب‌بندي را به درستي انجام ندهند. همين مشكلات باعث مي‌شود تا درست زماني كه نياز داريم، اين شيرها جوابگو نباشند.

سوپروالو سري T، راه‌حل سوپرپايپ براي شير ورودي واحدهاي ساختماني و جزيي از سيستم لوله‌كشي سوپرپايپ +۲ است. با سوپروالو - محصول مشترك سوپرپايپ و ايتاليا - امكان استفاده از شيرهاي با كيفيت، زيبا، با قابليت نصب آسان و سريع در مكان‌هاي قابل دسترس فراهم آمده است.

تعريفي تازه از شير ورودي واحدهاي ساختماني
سوپروالو سري T را مي‌توان تعريف تازه‌اي از شير قطع و وصل ورودي واحد ساختماني دانست. اين محصول در حقيقت یك شیر توپي ربع‌گرد متفاوت با كیفیت و ساختاری متفاوت است كه براي سيستم لوله‌كشي سوپرپايپ +2 طراحي شده است. سوپروالو T به عنوان شیر ورودی اصلی در واحدهای مسكونی و یا اماكن عمومی قابل استفاده بوده و مطمئن‌ترین گزینه جهت قطع و وصل آب سرد و گرم بهداشتی یا سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی است.

يك محصول متفاوت با يك نگاه متفاوت
مانند ساير محصولات سوپرپايپ، نوآوري، راحتي و كيفيت بالا ، جزء ويژگي‌هاي لاينفك سوپروالو سري T است:

كاملا در دسترس
سوپروالو در دسترس است اما دم دست نيست. بدنه سوپروالو سری T به صورت توكار نصب می‌شود و تنها چیزی كه بیرون می‌ماند یك دورپوش زیباست. به اين ترتيب، اگرچه سوپروالو به صورت توكار نصب مي‌شود اما به راحتي شيرهاي روكار در دسترس است.

طراحي زیبا و ظرافت در ساخت
شيرهاي سوپروالو از جنس برنج سند بلاست شده بوده و با لوازم آب‌كروم و طراحي زيبا به بازار عرضه مي‌شود. قابليت نصب توكار و زيبايي سوپروالو T، امكان نصب آن را در مكان هاي در دسترس اعم از دیوار بیرون آپارتمان، در حمام و یا روی سقف بدون لطمه زدن به زیبایی فراهم مي‌كند.
تنوع دورپوش‌هاي تك و دوبل با رنگ‌هاي كروم، كروم مات و سفيد، انتخاب را براي سليقه‌هاي گوناگون ساده مي‌كند.

کیفیت متمايز، مطابق با استانداردهای سوپرپایپ
شيرهاي سوپروالو سري T محصول مشترك شركت سوپرپايپ و ايتاليا بوده و با استاندارد DIN EN 13828 و الزامات DVGW (اداره دولتي آب و گاز آلمان) منطبق است. كيفيت مواد اوليه‌ي مورد استفاده و دقت در توليد، دوام طولاني مدت شيرهاي سوپروالو را تضمين مي‌كند.

مقاوم در برابر فشار و حرارت بالا
شیر سوپروالو سری T برخلاف سایر شیرهای ربع‌گرد موجود در بازار كه عمدتا برای گاز طراحی شده‌اند و برای آب، به خصوص آب گرم مناسب نیستند، منحصرا برای آب طراحی شده و در شرايط 10 بار فشار و دماي 90 درجه سانتي‌گراد، قطع كامل جريان آب را در هر زمان به طور صد در صد تضمين مي‌كند.

نصب بسيار سريع و آسان
سوپروالو T بدون نیاز به اتصالات اضافی، به صورت مستقیم و به آسانی به سیستم لوله‌كشی سوپرپایپ +2 متصل می‌شود. این شیر مانند دیگر اتصالات سیستم لوله‌كشی سوپرپایپ +2، مجهز به سیستم كد رنگ و تكنولوژی RTS می باشد و در حين لوله‌كشي و يا بعد از آن ظرف مدت يك دقيقه قابل نصب است. نصب سوپروالو به نوار تفلون يا آب‌بندكننده‌هاي ديگر نياز ندارد.
شيرهاي سوپروالو تنها شير مقاوم و آب‌بند در فشار تست سيستم لوله‌كشي سوپرپايپ (15 بار – دو ساعت) است كه باعث تسريع و تسهيل در تست سيستم مي‌باشد.
براي نصب روي ديوارهاي گچي و سبك، و همچنين نشاندن شيرهاي سرد و گرم در كنار يكديگر نيز مي‌توان از قطعات مرتبط استفاده كرد.

قابلیت تعمیر و نگهداری
بر خلاف سایر شیرهای ورودی، مكانیزم داخلی سوپروالو را می‌توان به سادگی و در كوتاه‌ترین زمان بدون جدا كردن شیر از سیستم، تعمیر یا تعویض كرد. ضمنا، قطعات یدكی سوپروالو را می‌توان از كلیه نمایندگان سوپرپایپ تهیه كرد.

دارای دستگیره پنهان
سوپروالو با یك دستگیره‌ی پنهان عرضه می‌شود كه زیر دورپوش قرار دارد. این دستگیره را می‌توان همراه شیر یا در محل های عمومی جدا از آن نگهداری كرد. به این ترتیب كه در صورتیكه شیر در مكان‌های عمومی‌تر نصب شده باشد، می‌توان این دستگیره را به صورت جداگانه نزد سرایدار یا مسئول تاسیسات ساختمان نگهداری كرد تا باز و بسته كردن شیر توسط افراد دیگر ممكن نباشد.
در صورت تمایل به استفاده از دستگیره‌ای به غیر از دستگیره‌ي پنهان، امكان انتخاب از بین مدل های مختلف دستگیره و دورپوش‌های تك و دوبل با طرح‌های بسیار زیبا وجود دارد.


در دو نوع متفاوت
با حفظ همه ویژگی‌های ممتاز سوپروالو سری T، اين شیر در ۲ نوع متفاوت T1 و T2 عرضه مي‌شود:

سوپروالو T1
سوپروالو نوع T1 در سايزهاي 16، 20 و 25 و با اتصالات ثابت عرضه مي‌شود به اين معني كه پرس اتصال مستقيما به شير انجام مي‌شود. ويژگي‌هاي نوع T1 به شرح زير مي‌باشد:
- اتصالات پرسی سوپرپایپ +2 به صورت سرخود برای نصب سریع و مستقیم
- ورودی/خروجی یكسان
- توپی ساده
- و قیمت پایین‌تر

سوپروالو T2
سوپروالو نوع T2 داراي توپي ضد رسوب و اتصالات جداشونده مي‌باشد. اتصالات جدا شونده به اين معناست كه مي‌توان به‌جاي رابط از زانويي يا سه راهي نيز استفاده كرد. ويژگي‌هاي نوع T2 شامل موارد زير مي‌باشد:
تكنولوژی جدید و انحصاری اتصالات برای نصب سریع و منعطف به سیستم لوله‌كشی سوپرپایپ +2 یا اتصالات روپیچ و توپیچ
- انعطاف در سایز و نوع اتصالات ورودی و خروجی (سايزهاي ۱۶، ۲۰، ۲۵ و انواع رابط مستقيم، زانويي، و سه‌راهي)
- امكان نصب و جداسازی سریع شیر از سیستم
- توپی ضد رسوب مناسب جهت استفاده برای آب‌های سنگین

 

خرید لوله و اتصالات سوپرپایپ


 

تگها : خرید لوله و اتصالات سوپرپایپ , اتصالات سوپرپایپ , سوپروالو , سوپروالو سوپرپایپ , اتصالات پرسی سوپرپایپ , اتصالات جدا شونده
ارسال نظر
نظرات تایید شده: 0 نظرات تایید نشده: 0
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی
طراحی سایت با مهریاسان
window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){ dataLayer.push(arguments); } gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-99835259-2');