لطفا قبل از اقدام به خرید ، جهت استعلام قیمت قطعی و موجودی تماس حاصل فرمایید :

۸۸۷۵۸۵۹۷ | ۸۸۷۵۸۶۹۹ | ۸۸۷۳۹۰۰۰

سبد خريد 0 سبد خريد 0
0 کالا

راهنمای خرید روشویی پارس سرام


تاریخ خبر : ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ --- کد خبر ۴۹۷

روشویی پارس سرام

جهت مشاهده محصولات پارس سرام (کلیک نمایید)


روشویی در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی جایگاه بسیار ویژه ای دارد. خصوصا وقتی صحبت از خرید یک روشویی ساده و کوچک باشد اهمیت موضوع چند برابر افزایش می بابد. به هیچ عنوان اجازه ندهید محدودیت هایی مانند کمبود جا یا تنوع کم محصولات بازار، شما را از یافتن آن چیزی که واقعا باعث متمایز شدن دکوراسیون منزلتان می شود، مأیوس کند.

برای انتخاب روشویی مناسب ابتدا باید توجه به این موضوع داشت که قرار است روشویی در چه نوع سرویس بهداشتی اعم از سرویس مستر، حمام، توالت عمومی قرار بگیرد. چه کسانی قرار است از این سرویس بهداشتی استفاده کنند و همانطور که در بالا اشاره شد به ابعاد سرویس بهداشتی و حمام بستگی دارد.

پس قبل از انتخاب روشویی بهتر است این متن را بخوانید تا اطلاعاتی کاملی نسبت به این موضوع پیدا کنید. در متن زیر توضیحاتی درباره موارد زیر ارائه شده است:

روشویی پایه‌دار

بدون شک این مدل‌ها را در خانه خودتان، حداقل در گذشته ملاقات کرده‌اید.

طرحی ساده با شیر و لوله‌هایی روکار که لوله‌ها به وسیله یک پایه نیم‌دایره از جنس خود کاسه روشویی پوشانده شده‌اند و قسمت فوقانی آن سینکی معمولا چینی  قرار دارد؛ اما امروزه روشویی های پایه دار از جنس‌ها و طرح‌های زیادی برخوردارند.

لیست قیمت روشویی پارس سرام

مزایای خرید روشویی پایه‌دار
اگر امکان این را ندارید که لوله و اتصالات را در داخل دیوار کار بگذارید، بهترین گزینه برای شما روشویی پایه‌دار است که با پایه خود تمام اتصالات را به بهترین شکل می‌پوشاند.

یکی دیگر از مزایای روشویی پایه دار این است که در سایزهای بسیار متنوع عرضه می‌شوند، حتی اگر شما کوچکترین فضا را برای نصب روشویی داشته باشید، حتما روشویی پایه دار مناسب دستشویی خود را پیدا خواهید کرد.

انواع روشویی پایه دار

روشویی پایه دار به سه دسته چینی، سنگی و کابینتی تقسیم می‌شوند.

روشویی پایه‌دار چینی
همان‌طور که قبلا گفته شد همه ما با این مدل روشویی آشنایی کامل داریم؛ از دیرباز در سرویس‌های بهداشتی منازل از آنها استفاده می‌شد که قابلیت نصب آسانی داشت و مزایا و معایب آن در توضیح روشویی پایه‌دار شرح داده شد.

 اما در نوع چینی یکی دیگر از معایبی که وجود دارد نداشتن طرح‌ها و رنگ‌های متنوع است که دایره انتخاب کمی برای مصرف‌کننده دارد.

روشویی پایه‌دار سنگی
مدتی است که استفاده از سنگ‌های طبیعی برای ساخت انواع وسایل آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی مرسوم شده است. جنس سنگ‌های به کار رفته در ساخت روشویی‌ها متفاوت است، سنگ مرمر نسبت به سایر سنگ ها در این نوع روشویی محبوب تر است.

تنوع طرح و رنگ در روشویی های سنگی کم است و کسانی که در زمینه دکوراسیون داخلی فعالیت می کنند و قصد استفاده از روشویی سنگی دارند کار سختی در اجرای ایده ها دارند.

از مزایای دیگر روشویی سنگی می‌توان استحکام و مقاومت در برابر ضربه‌های محکم را نام برد، همچنین با گذشت زمان رنگ خود را از دست نمی‌دهند. نظافت آنها نسبت به دیگر مدل‌ها آسان است.

اما در برابر این مزایا، معایبی هم وجود دارد که یکی از آنها وزن زیاد روشویی سنگی است و این مسئله نصب آنها را کمی سخت خواهد کرد. جذب آب روشویی سنگی نسبت به دیگر محصولات بالاتر است.

روشویی کابینتی
استفاده از کابینت در روشویی‌ها چند سالی است که جلوه زیباتری به سرویس خانه‌ها داده است.

لیست قیمت روشویی پارس سرام

در نوع پایه‌دار، کابینت مانند پایه برای کاسه روشویی بر روی زمین قرار می‌گیرد. در روشویی پایه دار کابینتی تمام لوله و اتصالات به وسیله کابینت پوشانده می شوند.

روشویی های کابینتی‌ مزایای زیادی دارند که بارزترین آنها پیشخوانی برای نگهداری وسایل تزئینی و باکس(کمد) برای لوازم شخصی مانند مسواک و ریش‌تراش و… است و کمدی زیرین برای نگه داشتن لوازم شوینده و… .

دیگر مزیت این مدل تنوع بسیار طرح و سایز است، برای هر دکور و هر اندازه‌ای که شما بخواهید طرحی وجود دارد. روشویی کابینت دار معمولا نسبت به مدل های سنگی و چینی وزن پایینی دارند و حمل و نصب آنها آسان است.

تنوع رنگ در کابین روشویی بسیار بالاست و می‌توانند با کاسه‌های سنگی هم ترکیب شوند، هرچند بیشتر اوقات از کاسه‌های چینی در آنها استفاده می‌شود اما این بستگی به سلیقه شما و دکوراسیون سرویس بهداشتی شما دارد پس هیچ محدودیتی وجود ندارد.

اما روشویی کابینت‌دار معایبی هم دارد و یکی از آنها مقاومت نسبتا پایین در برابر ضربه است البته در این مورد از روشویی چینی بهتر عمل می کند. این مدل‌ها در برابر اجسام نوک‌تیز هم مقاومت بالایی ندارند.

جنس روشویی به دلیل ارتباط مستقیم با آب باید ضد آب باشد که ما کابینت روشویی با جنس پی وی سی را به شما پیشنهاد می دهیم. 

خرید روشویی پارس سرام

مشاهده عکس و بررسی چینی آلات پارس سرام در لینک های زیر :

محصولات پارس سرام

کاتالوگ پارس سرام

لیست قیمت روشویی پارس سرام (خرداد 1400) :

لیست قیمت روشویی پارس سرام

ارسال نظر
نظرات تایید شده: 0 نظرات تایید نشده: 0
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی
طراحی سایت با مهریاسان
window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){ dataLayer.push(arguments); } gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-99835259-2');