لطفا قبل از اقدام به خرید ، جهت استعلام قیمت قطعی و موجودی تماس حاصل فرمایید :

۸۸۷۵۸۵۹۷ | ۸۸۷۵۸۶۹۹ | ۸۸۷۳۹۰۰۰

سبد خريد 0 سبد خريد 0
0 کالا

بهترین لوله‌های پنج لایه


تاریخ خبر : ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ --- کد خبر ۵۰۸

لوله کشی ساختمان شامل راه اندازی سیستم آب بهداشتی (آشامیدنی) و  همچنین راه اندازی و نصب سیستم فاضلاب خانگی می باشد. البته نصب لوله های گاز هم در یک ساختمان مطرح است، اما در این مقاله تمرکز ما بر روی لوله های آب ساختمان و صرفا استفاده از انواع لوله پنج لایه است. این لوله های با کیفیت این روز ها سهم بالایی از بازار را به خود اختصاص داده اند. در بسیاری از پروژه های ساختمانی به عنوان لوله های آب آشامیدنی و همچنین به منظور راه اندازی تاسیسات مکانیکی از انواع لوله پنج لایه بهره برده می شود.

شما پس از آشنا شدن با مزایا و معایب لوله پنج لایه می توانید به سادگی تصمیم بگیرید که برای لوله کشی ساختمان خود و همچنین راه اندازی تاسیسات گرمایشی و سرمایشی خود از این لوله ها بهره ببرید یا خیر.

قیمت راه اندازی سیستم آب بهداشتی و تاسیسات مکانیکی با استفاده از انواع لوله پنج لایه کمی بیشتر از شرایطی است که از لوله های معمولی بهره ببرید. با این حال این لوله ها متقاضیان بسیاری دارند و افراد ترجیح می دهند تا با صرف هزینه های بیشتر از این لوله ها برای منزل خود بهره ببرند.


انواع لوله پنج لایه

تولیدکنندگان بسیاری در حال حاضر اقدام به تولید لوله های پنج لایه می کنند. بعضی از این تولیدکنندگان قدیمی تر از سایرین هستند و برندشان سالیان طولانی است که در ایران و حتی در کشور های خارجی شناخته شده است. برخی از این برند های مطرح لوله پنج لایه که در لوله کشی ساختمان ها کاربرد دارند، عبارتند از:

  • لوله پنج لایه نیوپایپ
  • لوله پنج لایه سوپرپایپ

در واقع این لوله ها از دو لایه پلیمر، دو لایه چسب و یک لایه ورقه نازک آلومینیومی تولید می شوند. آلومینیوم نقش مهمی را در این لوله ها ایفا می کند و خیلی از خواص فوق العاده لوله های پنج لایه را می توان به وجود همین ورقه آلومینیومی نسبت داد. در بخش مزایا و معایب لوله پنج لایه به این موضوع اشاره خواهیم کرد و به شما خواهیم گفت که ورقه آلومینیومی موجود در این لوله ها چه مزیت هایی را ایفا می کند.


لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ

نیوپایپ در واقع نام یکی از برند های صنعتی شرکت گیتی پسند می باشد که لوله های پنج لایه ی شرکت خود را تحت برند نیوپایپ به بازار عرضه می کند. هسته ی اولیه ی این گروه تولیدی در حدود بیست سال پیش و توسط چند جوان اصفهانی شکل گرفت.

گیتی پسند سال ها پیش با سرمایه گذاری های درست و حساب شده در بخش صنایع پلیمری و تولید انواع لوله و اتصالات تک لایه آذین لوله و پنج لایه نیوپایپ و تولید انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی نظیر چیلر، مینی چیلر، رادیاتور، پکیج و… در بازار های تاسیسات برودتی و حرارتی کشور و بازار تاسیسات ساختمانی پای گذاشت.

استفاده از بهترین مواد اولیه در تولید لوله پنج لایه و سایر محصولات نیوپایپ، به کار گیری متخصصان حرفه ای در امر تولید محصولات و همچنین استفاده از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های تولید لوله های پنج لایه باعث شده تا محصولات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار باشد. همین دلایل باعث کیفیت بالای انواع لوله پنج لایه نیوپایپ و استفاده از آنها در لوله کشی ساختمان ها است.

خرید لوله و اتصالات نیوپایپ


لوله و اتصالات پنج لایه سوپرپایپ

سوپرپایپ به گفته بسیاری از پیمانکاران ساختمانی و لوله کش های با تجربه و حرفه ای، بهترین برند لوله پنج لایه در ایران است. سوپرپایپ بسیار به استاندارد های جهانی نزدیک است و در بسیاری از ساخت و ساز های ملی در مقیاس بالا از این برند لوله استفاده شده است. حساب باز کردن بر روی لوله پنج لایه سوپرپایپ به منظور استفاده در لوله کشی پروژه های بزرگ و ملی، نشان دهنده همین کیفیت بالای محصولات سوپرپایپ است.

کیفیت ممتاز، اطمینان، ایمنی و راحتی بیشتر از ویژگی های لوله و اتصالات سوپر پایپ به شمار می آید. استفاده ی بیش از میلیون ها متر از انواع لوله ها سوپر پایپ در پروژه ها و ساخت و ساز های مرجع و ملی در سطح کشور، نشان از اطمینان بالای مهندسین و اهل فن به این برند معتبر است.

تمام ویژگی های یک لوله پنج لایه اعم از تحمل بالای گرمایی، ضریب انبساط طولی بسیار کم، مقاوم بودن در برابر مواد شیمیایی و… با بالاترین سطح کیفیت در لوله پنج لایه سوپر پایپ وجود دارند. از این رو در تاسیسات مکانیکی و لوله کشی ساختمان ها هم از این لوله ها استفاده می شود.

خرید لوله و اتصالات سوپرپایپ


مزایا و معایب لوله پنج لایه

شما پس از آشنا شدن با مزایا و معایب لوله پنج لایه می توانید به سادگی تصمیم بگیرید که برای لوله کشی ساختمان خود و همچنین راه اندازی تاسیسات گرمایشی و سرمایشی خود از این لوله ها بهره ببرید یا خیر.

برخی از مزایا و معایب این لوله ها که باعث شده تبدیل به گزینه اصلی در لوله کشی ساختمان شود و در تاسیسات مکانیکی نیز کاربرد داشته باشد، عبارتند از:

انبساط طولی بسیار کم
سطح نرم درون لوله باعث می شود که افت فشار بسیار کمی را در این لوله های ساختمانی شاهد باشیم
مقاومت بالا در مقابل مواد شیمیایی
نصب سریع و آسان
اکسیژن به داخل این لوله ها نفوذ نمی کند و رنگ آب ثابت می ماند.
تحمل گرمایی تا حداکثر ۹۰ درجه سانتیگراد
این لوله ها دچار زنگ زدگی و خوردگی نمی شوند و همچنین درون آنها جلبک نمی بندد.
شاید بتوان قیمت بالای این لوله ها نسبت به لوله تک لایه را به عنوان یکی از معایب این لوله ها مطرح کرد. اما کیفیت بالای این لوله ها باعث می شود تا صاحب خانه ها به خرید این لوله ها تمایل داشته باشند.

انواع اتصالات پنج لایه برای اجرا و نصب

برای نصب انواع لوله پنج لایه در ساختمان ها از ابزار مختلفی استفاده می شود. برای نصب این لوله ها در سیستم لوله کشی ساختمانی از اتصالات کوپلی، اتصالات کلمپی و اتصالات پرسی استفاده می شود. البته هر کدام از این شیوه ها ویژگی های مخصوص به خود را دارند که آنها را نام میبریم

  • لوله پنج لایه با اتصالات کوپلی
  • انواع لوله پنج لایه با اتصال کلمپی
  • لوله پنج لایه با اتصالات پرسی

از انواع لوله پنج لایه می توان در لوله کشی ساختمان و راه اندازی تاسیسات مکانیکی و تاسیسات گرمایشی و سرمایشی استفاده می شود.
لوله های پنج لایه از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند و دوام بالای آنها باعث می شود برای سالیان طولانی بدون بروز هیچ مشکلی بتوان از آنها استفاده کرد.
لوله پنج لایه ایزی پایپ، لوله پنج لایه نیوپایپ و لوله پنج لایه سوپرپایپ از برترین برند های لوله پنج لایه در ایران هستند و در بسیاری از پروژه های ساختمانی از آن استفاده می شود.
استفاده از اتصالات کوپلی، اتصالات پرسی و اتصالات کلمپی از مهمترین شیوه های پرس لوله پنج لایه است.
لوله بر، دستگاه پرس هیدرولیک، دستگاه پرس دستی و دستگاه های کالیبر کردن لوله از مهمترین ابزار لوله کشی هستند.
اتصالات کلمپی برای لوله ها قطور که آب با فشار بالا از درون آنها عبور می کند بسیار مناسب هستند.
از لوله های پنج لایه به طور گسترده در راه اندازی سیستم های گرمایش از کف استفاده می شود.

جهت خرید لوله و اتصالات 5 لایه با شماره های سایت تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظر
نظرات تایید شده: 0 نظرات تایید نشده: 0
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی
طراحی سایت با مهریاسان
window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){ dataLayer.push(arguments); } gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-99835259-2');