لطفا قبل از اقدام به خرید ، جهت استعلام قیمت قطعی و موجودی تماس حاصل فرمایید :

۸۸۷۵۸۵۹۷ | ۸۸۷۵۸۶۹۹ | ۸۸۷۳۹۰۰۰

سبد خريد 0 سبد خريد 0
0 کالا

اتصالات سوپرپايپ ۲+


تاریخ خبر : ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ --- کد خبر ۴۸۰

اتصالات سوپرپايپ +۲



نخستين بار، سوپرپايپ در اواخر سال ۱۳۷۶ توليد اتصالات براي لوله‌هاي پنج‌لايه را آغاز كرد. اتصالات مهره‌ماسوره‌اي سوپرپايپ هنوز هم به‌دليل تنوع اتصالات در عين قطعات كمتر و همچنين نياز به حداقل ابزار براي نصب، استفاده مي‌شوند.
در سال ۱۳۷۸، سوپرپايپ اتصالات پرسي خود را به بازار عرضه كرد. اتصالات پرسي سوپرپايپ با حلقه‌ي استيل (به جاي مهره)، آسان‌تر، سريع‌تر، و ارزان‌تر بودند و به دليل اين كه پرس اتصالات با دستگاه انجام مي‌شد، امكان خطا در نصب كمتر بود. اتصالات پرسي، در سال ۱۳۸۵، با اتصالات سوپرپايپ ۲ با تكنولوژي RTS، و در سال ۱۳۸۶ با اتصالات سوپرپايپ +۲ با كد رنگ جايگزين شدند.
اتصالات مدرن و امروزي سوپرپايپ +۲، در خارج از اروپا منحصر بفردند و نه‌تنها مانند همه‌ي اتصالات سوپرپايپ آب‌بندي دايم را تامين مي‌كنند، بلكه با ويژگي‌هاي خود باعث افزايش سرعت نصب، و مهم‌تر از همه كاهش خطاي انساني مي‌شوند. اتصالات سوپرپايپ +۲ در سايزهاي ۱۶، ۲۰، ۲۵، و ۳۲ عرضه مي‌شوند و فقط با لوله‌هاي سوپرپايپ +۲ قابل استفاده‌اند.
 

اتصالات متفاوت ...
اتصالات پرسي سوپرپایپ +2 بر مبناي دانش دريافتي از يوپونور آلمان مهندسي مجدد شده‌اند. اين اتصالات كه با به كارگيري تكنولوژي RTS و كد رنگ به بازار عرضه مي‌شوند، احتمال خطر آب‌بندی نشدن سیستم لوله‌كشی ساختمان به‌دليل خطاي مجري را به حداقل ‌می رسانند.
به علاوه به منظور ساده‌تر ساختن نصب و ايمن‌تر شدن هر چه بيشتر سيستم لوله‌كشي، در طراحي اين اتصالات تمهيدات ديگري نيز در نظر گرفته شده است كه اين اتصالات را متمايزترين اتصالات امروز جهان مي‌سازد:

پرس يكپارچه‌ي بدنه‌ي اتصال
در سوپرپايپ +2 جنس حلقه‌ي پرس به‌جاي استيل از آلومينيوم است تا عمل پرس بهتر و دقيق‌تر انجام شود. برخلاف اتصالات قديم كه فقط در سه نقطه به لوله پرس مي‌شدند، پرس حلقه‌هاي آلومينيومي در تمام سطح حلقه انجام مي‌شود.

محل مشخص براي قرار گيري فك پرس
يكي ديگر از تمهيداتي كه هنگام طراحي اتصالات سوپرپايپ +2 در نظر گرفته شده است تا هم اجراي اين سيستم را براي مجريان راحت‌تر كند و هم نتيجه‌ي آن ايمني بيشتر براي مشتريان باشد، اين است كه جاي فك پرس كاملا مشخص است. روي بدنه‌ي اين اتصالات، يك حلقه از جنس پلاستيك به عنوان تكيه‌گاه فك پرس، محل قرارگيري فك را مشخص مي‌كند. همچنين سه شيار روي حلقه‌ي آلومينيوم پيش‌بيني شده كه امكان خطا در محل پرس را تقريبا به صفر مي‌رساند.

بدون نياز به كاليبركردن
مرحله كاليبر كردن از مراحل مهم در نصب لوله‌هاي پنج‌لايه است كه نياز به صرف وقت و دقت بسيار زيادي دارد. در اتصالات قديمي، عدم كاليبر كردن صحيح و مناسب لوله، كه مي‌تواند ناشي از خطاي انساني مجري، برش كج و يا استفاده از كاليبراتور معيوب باشد باعث آسيب ديدن يا جابه‌جايي اورينگ اتصال مي‌شود، به نحوي كه بعد از مدتي احتمال نشتي آب از همان نقطه‌ي اتصال وجود دارد.
يكي از مزاياي اصلي سيستم لوله‌كشي سوپرپايپ +2 عدم نياز به كاليبركردن است. حذف مرحله كاليبر كردن نه‌تنها باعث كاهش خطاي انساني مي‌شود، بلكه نصب را آسان‌تر و تا ميزان 30 درصد سريع‌تر مي‌كند.

راحت‌تر شدن جا رفتن لوله در اتصال
برخلاف اتصالات ديگر، لوله‌ي سوپرپايپ +2 به راحتي و نرمي داخل اتصالات جا مي‌رود و هيچ نيازي به صرف انرژي زياد براي فشار دادن لوله وجود ندارد. نتيجه باز هم كاهش خطاي انساني است: در اتصالات قديمي‌تر به دليل خستگي مجري و فشار لازم، امكان دارد كه لوله تا انتها داخل اتصال وارد نشود.

مجهز به نشانگرهاي جا رفتن لوله
بر روي اتصالات سوپرپايپ +2 سه سوراخ كوچك وجود دارد كه مجري (و ناظر) را از جا رفتن لوله تا انتها به درون اتصال مطمئن مي‌سازد. بنابراين دقت و صحت پرس افزايش مي‌يابد.

آبكاري قلع
سوپرپايپ از آخرين استانداردهاي اروپا پيروي مي‌كند. طبق اين استانداردها، استفاده از اتصالات با آبكاري نيكل در سيستم‌هاي آب بهداشتي مجاز نيست. به همين علت اتصالات سوپرپايپ +2، با آبكاري قلع عرضه مي‌شوند.

سهولت نصب زانوديواري‌ها
یكی دیگر از ابتكارات در اتصالات سوپرپایپ +2، ارايه‌ي صفحه دیواری‌ها و اتصالات مربوط به آن با طراحی كاملا جدید است. این سیستم در ایران به نام سوپرپایپ ثبت اختراع شده است.
با طراحی جدید و تغییر در فرم صفحه دیواری و اتصال مربوطه، دیگر نیازی نیست كه ابتدا زانودیواری را روی صفحه وصل كرده و سپس مجموعه را روی دیوار نصب نمود. بلكه صفحه می‌تواند در ابتدا به صورت جداگانه روی دیوار نصب شود و پس از تاييد محل آن از نظر موقعيت و ارتفاع توسط ناظر پروژه، زانو‌ديواري‌ها را هنگام لوله‌كشي نصب كرد.
به اين ترتيب هم سرعت و راحتي و هم انعطاف‌پذيري عمليات نصب افزايش مي‌يابد، بلكه باز هم از خطاي انساني پيشگيري مي‌شود.

 

خرید لوله و اتصالات سوپرپایپ


 

تگها : اتصالات سوپرپايپ +۲ , اتصالات سوپرپايپ , اتصالات 2+
ارسال نظر
نظرات تایید شده: 0 نظرات تایید نشده: 0
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی
طراحی سایت با مهریاسان
window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){ dataLayer.push(arguments); } gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-99835259-2');